otazky

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Sobota Leden 3 18:38:14 CET 2004

> 2. Hladam nejake ATA a SATA RAID radice, ktore by mali standartne
> podporu v 2.4 kerneli  pripadne by sa dala podpora do kernelu
> skompilovat. T.j. aby po upgrade kernelu cez rpm som mal podporu
> radica, pripadne si ju zase vedel skompilovat.

provozuju ATA raid Adaptec 2400 (v raid5 modu) - driver je v kernelu
(dpt_i2o), detekce/instalace bez problemu.
Jen byl/je problem se storage managerem - pokud si vzpominam vyzaduje
nejakou konkretni verzi driveru, kterou sice lze stahnout od Adaptecu ale
neni distribuovana v src ale v predkompilovanem stavu pro vybrane rady RH
jader - cili smula a storage manager mi nebezi.

Taky mu vytvoreni pole (4x250GB) trvalo asi 2 dny :-). Ale jinak zatim bezi
OK

Adaptec vyrabi i SATA verze (jak je obvykle ale pro 64bit PCI).

D. Toman