otazky

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Leden 7 09:26:27 CET 2004

Zdravim,

On Fri, Jan 02, 2004 at 04:31:34PM +0100, Michal Dobes wrote:

> Divejte se po produktech firmy 3Ware, dela ATA radice do osmi kanalu,
> v pripade SATA radicu i 12-ti kanalove.

pouze doplnim: i PATA maji 12-ti kanalove...

> Jde samozrejme o plne hardwarove RAID radice.
> Podpora primo v jadre, stejne tak samostatne aktualizovane od vyrobce na
> jeho webu.
> http://www.3ware.com/

Muzu doporucit, uz jsem dva instaloval. Jen pozor: v kernelu je
driver pod SCSI radici! Maji dobrou podporu pro Linux, vc.
aplikace pro odpojovani a pripojovani disku za behu, dokonce maji
i daemona, ktery dela webovou aplikaci, takze lze ovladat ten
radic z browseru.

> 	Majkl

Zdravi
Honza Marek