sony f828 + slackware

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Leden 4 15:01:29 CET 2004

Nejak se mi nezda, ze by fotak, ktery fungoval, nahle prestal fungovat a
nenechal by po sobe zadne stopy v logu kernelu.

Mate v kernelu podporu vsech USB, ktere mate na desce (uhci, ohci, ehci)?

Mate v kernelu podporu mass-storage, scsi, a scsi-disk (kdosi tu tvrdil ze
potrebujete jeste ide-scsi a sg, o cemz pochybuju, kvuli vypalovacce je
vybrat muzete)?

Mate nainstalovany a fungujici hotplug?

Funguji jina USB zarizeni?

Kdyz pripojite fotak, tak to udela aspon neco (kernel). Pokud ne, tak bud
nemate natazeny ovladac prislusneho USB controlleru, nebo nefunguje
hotplug.

Je ten fotak ve vypisu lsusb?

Nedelate nejakou trivialni chybu na strane fotaku, napr. ze je treba ho
pred pripojenim vypnout?

> Nabootoval jsem Slackware live a nefungovalo to. Zkusim jeste
> nainstalovat zpatky MDK, ale moc se mi to toho zatim nechce

Splnuje Slackware-live podminky vypsane vyse? Overte to, nebo zkuste
Knoppix. Pokud mate tu moznost, tak klidne i Windows (abychom nehledali
problem tam, kde neni). Instalovat MDK jen kvuli fotaku se mi zda ujety,
jako kdyz jsem byl kdysi davno nucen kvuli nove mysi preinstalova Win98.

> Chtel jsem jadro teda zkompilovat znovu a vypadlo na me tohle:

> root na phax:/usr/src/linux-2.4.23# make dep
> gcc -Wall -Wstrict-prototypes -O2 -fomit-frame-pointer -o scripts/mkdep
> scripts/mkdep.c In file included from
> /usr/include/bits/posix1_lim.h:126,                 from
> /usr/include/limits.h:144,                 from
> /usr/lib/gcc-lib/i486-slackware-linux/3.2.3/include/limits.h:132,
                                        ^^^^^

Tohle bude ten problem. gcc-3.2.3 ma nejaky potiz s hledanim knihoven,
ktery se mj. projevuje tak, ze tim nejde zkompilovat jadro (pokud to
distributor neopravil, napr. v gentoo to slo). Pouzijte gcc-2.95, gcc-3.3,
nebo to Makefile kernelu natvrdo pridejte do cesty ke knihovnam
-I/usr/lib/gcc-lib/i486-slackware-linux/3.2.3/include (nezapomente to zase
vyhodit, kdybyste to kompiloval jinym gcc).

Jinak ale neverim, ze by kompilace jadra ten problem vyresila (alespon ne
v tom smyslu, ze by to byla jedina moznost).

-- Honza Houstek