sony f828 + slackware

Petr Sigut petr.sigut na atlas.cz
Neděle Leden 4 17:59:01 CET 2004

Dne Sun, 4 Jan 2004 15:01:29 +0100 (CET)
Honza Houstek <houstek-lists na utf.mff.cuni.cz> napsal:

> Nejak se mi nezda, ze by fotak, ktery fungoval, nahle prestal fungovat
> a nenechal by po sobe zadne stopy v logu kernelu.
Ja prave nevim jestli nekdy jsem ve slacku z nejakym fotakem pracoval...
v MDK urcite sel Canon Digital Ixus V2, pres gphoto2, a s natazenym
usb-ohci

> Mate v kernelu podporu vsech USB, ktere mate na desce (uhci, ohci,
> ehci)?
root na phax:/boot# grep -i 'ohci' config
CONFIG_IEEE1394_OHCI1394=m
CONFIG_USB_OHCI=m

podle me mam teda pouzivat to OHCI, ale pri natazeni:
root na phax:/boot# modprobe usb-ohci
/lib/modules/2.4.23/kernel/drivers/usb/host/usb-ohci.o.gz: init_module:
No such device/lib/modules/2.4.23/kernel/drivers/usb/host/usb-ohci.o.gz:
Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters,
including invalid IO or IRQ parameters.      You may find more
information in syslog or the output from
dmesg/lib/modules/2.4.23/kernel/drivers/usb/host/usb-ohci.o.gz: insmod
/lib/modules/2.4.23/kernel/drivers/usb/host/usb-ohci.o.gz
failed/lib/modules/2.4.23/kernel/drivers/usb/host/usb-ohci.o.gz: insmod
usb-ohci failed

V tom bude asi ta chyba, ale jak se toho zbavit, insmod nepomaha. Podle
me kdyz to natahnu tak mam(e) vyhrano...

> Mate v kernelu podporu mass-storage, scsi, a scsi-disk (kdosi tu
> tvrdil ze potrebujete jeste ide-scsi a sg, o cemz pochybuju, kvuli
> vypalovacce je vybrat muzete)?
mass-storage OK
ide-scsi OK
scsi asi jo
scsi-disk ...to nevim, melo by to byt v distribucnim? stahnul jsem i
jadro scsi ale fotak nejede taky (to je tim ohci ja to vim:)

> Mate nainstalovany a fungujici hotplug?
rc.hotplug
myslim ze jo, v slack9.0 jsem s tim zapasil abych nemusel fotky
kopirovat jako root...

> Funguji jina USB zarizeni?
zadne jine nemam, ale USB je v poradku, jak rikam pod MDK jiny fotak
bezel.

> Kdyz pripojite fotak, tak to udela aspon neco (kernel). Pokud ne, tak
> bud nemate natazeny ovladac prislusneho USB controlleru,
OHCI, ze jo? ne, nic se nestane
 nebo

> Nedelate nejakou trivialni chybu na strane fotaku, napr. ze je treba
> ho pred pripojenim vypnout?
ne

> Splnuje Slackware-live podminky vypsane vyse? Overte to, nebo zkuste
> Knoppix. Pokud mate tu moznost, tak klidne i Windows (abychom
> nehledali problem tam, kde neni). Instalovat MDK jen kvuli fotaku se
> mi zda ujety, jako kdyz jsem byl kdysi davno nucen kvuli nove mysi
> preinstalova Win98.
Tatkovi pod XP funguje v pohode

> Jinak ale neverim, ze by kompilace jadra ten problem vyresila (alespon
> ne v tom smyslu, ze by to byla jedina moznost).

Mate pravdu, kompilovat jadro a/nebo nahravat MDK je zbabele

Takze ja bych rekl ze se napred musi vyresit to OHCI, nevite co ta chyba
znamena?

Diky moc
--
Petr Šigut