sony f828 + slackware

Petr Sigut petr.sigut na atlas.cz
Neděle Leden 4 18:46:15 CET 2004

> Nemate nejak USB blbe nastavene v BIOSu, treba zapnute jen nektere
> radice?
Tady byla prvni velka chyba, mel jsem to vyple v BIOSu, nedavno jsem to
vypinal, proc, to uz nevim...

ted se normalne usb-ohci zavede pri startu, pak rucne zavedu i
usb-storage.
lsmod:
usb-ohci               18888   0  (unused)
usbcore                58752   1  [usb-ohci usb]
usb-storage            65824   0  (unused)

Pri pripojeni fotaku v dmesg pribyde tato hlaska:

usb.c: USB disconnect on device 00:02.0-1 address 3
hub.c: connect-debounce failed, port 1 disabled
hub.c: new USB device 00:02.0-1, assigned address 4
usb.c: USB device 4 (vend/prod 0x54c/0x10) is not claimed by any active
driver.

"is not claimed by any active driver."
-to jsem prave myslel ze driver bude ohci... co ted? zkousel jsem
natahovat ruzne scsi, ale nevedel jsem co a jak...

mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/floppy/
mount: /dev/sda1 není platným blokovým zařízením

Diky
--
Petr Šigut
petr.sigut na atlas.cz