sony f828 + slackware

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Leden 4 18:24:21 CET 2004

> root na phax:/boot# grep -i 'ohci' config
> CONFIG_IEEE1394_OHCI1394=m
> CONFIG_USB_OHCI=m
>
> podle me mam teda pouzivat to OHCI, ale pri natazeni:
> root na phax:/boot# modprobe usb-ohci
> /lib/modules/2.4.23/kernel/drivers/usb/host/usb-ohci.o.gz: init_module:
> No such device/lib/modules/2.4.23/kernel/drivers/usb/host/usb-ohci.o.gz:

No, to uz konecne vypada jako konkretni problem. Co napise lspci? Je to
urcite OHCI? Pokud je to USB od Intelu nebo od VIA, tak to temer jiste
OHCI nebude.

Nabyl jsem dojmu, ze UHCI se vam tam nejak chytilo, takze bych minimalne
zkusil ten fotak strkat do ruznych USB portu. Videl uz jsem desky, kde
bylo soucasne UHCI i OHCI, ale nebyly s tim problemy.

Nemate nejak USB blbe nastavene v BIOSu, treba zapnute jen nektere radice?

-- Honza Houstek