Linux - Terminal server pro sitovou DOS aplikaci ve FoxPro?

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pondělí Leden 5 16:19:56 CET 2004

Ja som spojazdnil PROLUC rpe dos (tiez foxpro aplikacia).
Zatial su v tej firme spokojny, z povodneho riesenia DOS/WINDOWS stanice
a databaza na file serveri som to prerobil na terminalove riesenie -
tenky klienti, na serveri si kazdy pusta DOSEMU (xdosemu).

Trochu som mal problemy s tym, ze nie celkom dobre funguje uzamykanie
suborov, mal som problem s tym, ze ked niekto uzamkne riadok v
tabulke(subore) tak druhemu klientovi sice dobre odpovie aplikacia ze
riadok je uzamknuty, ale ked si aplikacia vypyta vyhradny zapis do
suboru tak ho dostane, aj ked je v tom subore uz jeden riadok uzamkuty
na zapis. To pri pouziti samby fungovalo dobre.

No vyriesil som to konzultaciou s programatorom toho systemu a zistil
som ze poziadavka na uzamknutie celeho suboru sa vyzaduje iba pri jednej
akcii, ktoru robi administrator, a aj to nie casto (par krat do roka),
tak to som vyriesil tak ze si admin da pozor, aby aplikaciu nik iny
nepouzival...

Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)