Linux - Terminal server pro sitovou DOS aplikaci ve FoxPro?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Leden 5 16:24:51 CET 2004

On Mon, Jan 05, 2004 at 04:19:37PM +0100, B.Duda wrote:

> Dival jsem se na netraverse a win4lin. Nevim. Je to dost drahe v pripade cca
> 25 stanic na to abych koupil něco a pak to nebylo ono. Na druhé strane ,
> pokud by to opravdu bylo reseni, asi by to zaplatil a zatlacil slzu.

Pokud je to DOS-ová aplikace, pak je win4lin zbytečný přepych.

> Dosemu jsem zvazoval, jen nevim jak to bude chodit. Zatizeni CPU, lokalne
> sitova aplikace atd. Proste mam spoustu nejasnosti. Rad bych se nechal
> poucit...

To nepoběží jako síťová aplikace, ta aplikace poběží lokálně nad lokálním
diskem na tom linuxovém stroji. Jen ji budete spouštěž ze vzdáleného
připojení. Jak (a jestli) to bude chodit, to vám asi nikdo neřekne, to
budete muset vyzkoušet sám.

                                                           Michal Kubeček