Linux - Terminal server pro sitovou DOS aplikaci ve FoxPro?

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Leden 5 22:48:09 CET 2004

Pekny den ;o)

Len male, ale velmi VYRAZNE upozornenie - co sa tyka FOXky a dosemu.
Pokusal som sa takto rozbehat pod DOSemu restauracny system -
kasy+objednavky.
Vsetko chodilo prekrasne, disky som mal namountovane cez nfs, neskor aj
sambu
a problem bol obrovsky - uplne nahodne to padalo. Muselo to suvisiet s
pristupom
viacerych uzivatelov k databaze. A uplne nahodne. Bezalo to komplet na
Linuxe,
pod DOSemu bezal DRDOS. Problem bol (asi) v nekorektnom zamykani suborov
a viet.

Pre zaujimavost dodavatel toho systemu si potom kazal postavit jednu
masinu pod XP,
(kde boli vsetky datove subory), ostatne pod DOSom a problemy boli aj tak.
Teraz tam bezi NOVELL server a problemy zmizli...

Takze drzim palce pri experimentoch, ale ak na tom ma bezat ostra
aplikacia odporucam
najprv DOKONALE otestovat pod zatazou na skusobnych datach... Ja som pri tom
stravil niekolko nocnych a dockal sa najviac zaverecnych v zivote, ked
som cakal ci prejdu
uzavierky...

Vela stastia! ;o))

Vlado

Roman DAVID wrote --- napísal::

> a) nejdriv zkuste rozbehat to ucto v dosemu na linuxu.
> Pokud se vam to podari mate vyhrano (vetsinou).
>
> b) nasledne na danem linuxovem stroji zridte dotycne uzivatele.
>
> c) uzivatele se potom pres telnet/ssh pripoji k tomuto serveru
> a spusti aplikaci. (z libovolneho os => windows, MacOs, linux,
> nebo treba i z  bezdiskoveho terminalu).
>
> d) uvarte si kavu a sledujte jak vsechno funguje :-)
>
> Roman DAVID

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799