Linux - Terminal server pro sitovou DOS aplikaci ve FoxPro?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 6 14:36:56 CET 2004

Vladimir Rengevic wrote:
> Len male, ale velmi VYRAZNE upozornenie - co sa tyka FOXky a dosemu.
> Pokusal som sa takto rozbehat pod DOSemu restauracny system -
> kasy+objednavky.
> Vsetko chodilo prekrasne, disky som mal namountovane cez nfs, neskor aj
> sambu
> a problem bol obrovsky - uplne nahodne to padalo. Muselo to suvisiet s
> pristupom
> viacerych uzivatelov k databaze. A uplne nahodne. Bezalo to komplet na
> Linuxe,
> pod DOSemu bezal DRDOS. Problem bol (asi) v nekorektnom zamykani suborov
> [...]

Ano, Foxka a novell jsou idelani kombinace. Je to kvuli nejakemu
zamykani co novell umi a ostatni ne.

Nicmene, pokud tam chcete linux, musite zkouset. Urcita cesta pres
lokalne mountnutou sambu tu je, ale nemusi to ani pak byt 100% - nutno
zkouset konkretni nasazeni nejakou dobu, ladit zamky samby a pod.

JL.