Jakou 5.1 zvukovku?

Miroslav Maiksnar mixi na seznam.cz
Úterý Leden 6 11:30:54 CET 2004

Zdravim,
resim jakou si mam koupit 5.1 zvukovku. Mival jsem Audigy2 se kterou
jsem byl celkem spokojeny, ale tu jsem venoval bratrovi na gameseni,
protoze pro sledovani filmu pod tucnakem je 6.1 zvukovka delana pro
192kHz/24bit trosku luxus ;o)

Pak jsem zkousel Zoltrix Nightingale 5.1 (CMI8738) - ta se sice hlasila
jako 6ti kanalova, ale vic nez 4kanalovy zvuk jsem z ni nedostal.

Potom jsem si poridil mainboard MSI K8T Neo s integrovanou RealTek
ALC655 zvukovkou. K ni se ochotne prihlasi ovladac via82cxxx, napise ze
je sestikanalova, ale pri prehravani 5.1 zvuku prehrava vsechny vzorky
do dvou kanalu (vysledne 3x pomaleji nez by mel).

Vsechny se chovaji obdobne s OSS i ALSA ovladaci.

Protoze me to uz moc nebavi, tak premyslim o koupi SB Live 5.1 nebo
klasicke Audigy. Jedna z veci, ktera se mi na SB libi je, ze umi HW
prehravat vic zvuku najednou.

Mate nekdo nejake dobre zkusenosti s jinymi zvukovkami nebo s temi vyse
uvedenymi? Co je podle vas nejlepsi na poslech hudby a sledovani filmu v
linuxu?

Dik
Mixi