Jakou 5.1 zvukovku?

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Úterý Leden 6 11:38:33 CET 2004

Ahoj,

ja pouzivam SB Live 5.1 (Digital) k naprosty spokojenosti. Chtelo to
trochu hledani na googlu, kdyz jsem si koupil 5.1 audio system, ale
napr. jadro to pozna bez problemu. Jediny co je potreba je stahnout si
emu-tools s tim si vyladit ovladac (v praxi staci spusteni jednoho
skriptu a v pripade potreby jeste uprava konfiguraku - ja jsem musel
zakazat volbu "USE_DIGITAL_OUTPUT" a zapnout smerovani vsech kanalu pres
woofer) jinak je na vystupu zvukovky aktivni jen jeden stereo kanal. Ted
mi hraje vsech 6 repracku vcetne subwooferu ok. Btw, ten ovladac navic
zmakne DSP efekty a tak.

dmesg:
Creative EMU10K1 PCI Audio Driver, version 0.20, 23:16:54 Dec 13 2003
PCI: Found IRQ 5 for device 00:11.0
emu10k1: EMU10K1 rev 7 model 0x8064 found, IO at 0xd000-0xd01f, IRQ 5
ac97_codec: AC97 Audio codec, id: 0x8384:0x7608 (SigmaTel STAC9708)
emu10k1: SBLive! 5.1 card detected

Zdravim,
David Kubicek