tool na nahledy obrazku fixni velikosti

Oak oak.brno na seznam.cz
Středa Leden 7 01:13:53 CET 2004

Dobrý den,

s tou myšlenkou jsem si kdysi hrál a rychle ji opustil...

Za prvé, stane se třeba, že na fotce bude tělo bez hlavy, střed Tatrovky bez
přídě a zádě, atd. Za druhé, vytvoření skriptu asi není nic extra
jednoduchýho...

Já bych použil convert k tomu, abych vtěsnal obrázek do pomyslného zadaného
obdélníku a abych změnil background po stranách toho obrázku na nějakou
vhodnou dominantní barvu té stránky. Pak asi pomůže ještě rámeček o
tloušťce jednoho nebo dvou bodů stejné barvy...

Já naštěstí nemusím generovat stovky, a tak když potřebuju náhled k novýmu
článku nebo galerii, udělám si to manuálně v Gimpu...

S pozdravem,

Libor Dub