Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Leden 7 12:43:42 CET 2004

On Wed, 7 Jan 2004, NOVOGEAR administrator na novogear.cz wrote:

> Docela casto pouzivam www rozhrani pro
> zobrazeni a vyhledavani zprav v teto
> konferenci na
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/
> jiz nejaky cas je zmeneno vyhledavani,
> zatimco u stare verze jsem vzdy nasel
> to co jsem chtel, u dnesni verze jsem
> se nikdy nedostal k vysledku - a to jsem
> hledal i zpravy, ktere jsem napsal ja,
> tzn. ze jsem vyhledaval sve jmeno.
>
> Nebylo by mozne znovu zpristupnit i
> starou verzi vyhledavani?

Tak pod tuhle výzvu se také rád podepíšu.
Já už jsem začal kvůli tomu používat google.com a tam skupiny
cz.comp.linux, protože tam vyhledávání funguje.

Připadne mi, že tam je teď implementována nějaká logika vyhledávání, která
chvílemi snad funguje jako negace toho co hledám, protože několikrát jsem
našel hledaný příspěvek až snad téměř na konci...

R.V.