Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Leden 7 15:20:13 CET 2004

On Wed, 7 Jan 2004, Radek Vybiral wrote:

> Tak pod tuhle výzvu se také rád podepíšu. Já už jsem začal kvůli tomu
> používat google.com a tam skupiny cz.comp.linux, protože tam vyhledávání
> funguje.

Az na to, ze nefunguje newsova brana. IMHO by stacilo udelat tu newsovou
branu do provozuschopneho stavu a u vyhledavani dat akorat odkaz na
google. Je to minimum prace a potesilo by to ty, kdo chteji vyhledavat, i
ty, kdo si chteji konferenci cist pres newsy (jako treba ja), ale nemuzou,
protoze to spis nefunguje nez funguje.

-- Honza Houstek