instalace Debian woody a Intel sitovka

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Středa Leden 7 15:39:34 CET 2004

Kernel 2.4.18 v tomto pripade nestaci, jak jsem sam poznal.
Pred dlouhym casem jsem pro Evo D510 musel kvul sitovce
Intel Pro/100 VM on-board kompiloval jadro 2.4.20, mezi
sitovkami tam pribyla moznost

   EtherExpressPro/100 support (e100, Alternate Intel Driver)

a s modulem e100 uz to jelo bez problemu.

Vitezslav Kotrla