instalace Debian woody a Intel sitovka

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Leden 7 15:46:32 CET 2004

On Wed, 7 Jan 2004, Kotrla Vitezslav wrote:

> Kernel 2.4.18 v tomto pripade nestaci, jak jsem sam poznal.
> Pred dlouhym casem jsem pro Evo D510 musel kvul sitovce
> Intel Pro/100 VM on-board kompiloval jadro 2.4.20, mezi
> sitovkami tam pribyla moznost
>
>    EtherExpressPro/100 support (e100, Alternate Intel Driver)
>
> a s modulem e100 uz to jelo bez problemu.

No to je fakt, ze do 2.4.20 pribyl ten Inteli driver, nic to ovsem nemeni
napr. na tom, ze na nejakem HP Omnibooku mi onboard EE100 sitovka jela s
eepro100 z debianiho 2.4.18 kernelu. I podobne PCI karty jsem zatim nemel
problem s eepro100 zprovoznit.

Takze to asi bude kus od kusu.

-- Honza Houstek