Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Leden 7 18:30:35 CET 2004

> Hmm, newsova brana uz je v tristnim stavu cca 3/4 roku a vubec to
> nevypada, ze by se to melo zlepsit...
>
> Ale nadavat nechci, protoze kdyz bych ja mel moznost to opravit, tak bych
> na to asi nemel cas. Ale je to fakt pech...
Kdysi davno, kdyz jsem zprovoznoval news branu pro mandrake na mandrake.cz mi
spravce ceskych newsu nabizel, ze mi ji bude delat. Ja ji mel v ty dobe uz
napsanou, slo mi vlastne jen o zprovozneni cz.comp.linux.mandrake.
A ted pointa: mozna by bylo lepsi prestat narikat tady a obratit se na
spravce news.vslib.cz - tam brana ma bezet.
Vedet jsem dokonce i email toho cloveka, ale uz jsem ho nekam zasel :-(
Nicmene Yenya ho vi taky.

Kdyz bude nejhur, tak muzu branu mail->news udelat, je to jednoduche.
Obraceny smer bych delal nerad.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz