Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Zdenek SUTR Kaminski sutr na nms12.prago.net
Středa Leden 7 17:53:57 CET 2004

On Wed, 7 Jan 2004, Honza Houstek wrote:

> Az na to, ze nefunguje newsova brana. IMHO by stacilo udelat tu newsovou
> branu do provozuschopneho stavu a u vyhledavani dat akorat odkaz na
> google. Je to minimum prace a potesilo by to ty, kdo chteji vyhledavat, i
> ty, kdo si chteji konferenci cist pres newsy (jako treba ja), ale nemuzou,
> protoze to spis nefunguje nez funguje.

Hmm, newsova brana uz je v tristnim stavu cca 3/4 roku a vubec to
nevypada, ze by se to melo zlepsit...

Ale nadavat nechci, protoze kdyz bych ja mel moznost to opravit, tak bych
na to asi nemel cas. Ale je to fakt pech...

--zk