MS Outlook - express nebo velky *.pst a sdilene kontakty

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Středa Leden 7 19:49:23 CET 2004

B.Duda wrote:
> Neresil nekdo jak by slo udelat v outlooku spolecny sdileny adresar a
>  v plnem I treba kalendar a kontakty bez Exchange?
>
> Neslo by to nejak zlomit pres LDAP? Vetsina lidi co znam ma linux
> server a stanice windows.

pokud jde je o adresar, pak neni problem vyuzit LDAP. Ovsem z Outlooku
(a to nejlepe >=2002) je to pouze read-only. Plnit by se to muselo jinak.

> Potrebovali by alespon nejakou initaci groupware. Lotus Notes je sice
>  perfektni ale relativne drahy, phpgrouware pekne ale neni to uplne
> ono.

Kdyby slo o plnohodnotny groupware, pak mozna odpoved je Opengrouware.

Je to IMHO VELICE pouzitelny groupware soft. K dispozici je i komercni
plugin pro Outlook. Problem je, jak uz tu bylo receno, ze nepodporuje
Unicode, resp. pouze ISO-8859-1/15. Takze s cestinou je problem.

Pokud tohle vam - resp. uzivatelum - nevadi, tak se do toho muzete
pustit. A jestli to vadi, tak zatim smula, i kdyz by bylo hezke, kdyby
se nasel nekdo kdo by s uz probihajici implementaci [*] pomohl (a nebo
nekoho kompetentniho "naverboval").

For more info:
- see list archives,
- www.opengroupware.org
- ftp://kalamazoolinux.org/pub/pdf/ogo-2003.pdf (prezentace)

Dan

[*] - for curious - jde o to, ze v soucasne dobe je jako foundation lib
uzit libFoundation. Takze mozne smery pridani jsou a) pridani podpory
unicode do libFoundation (OGo verze) a nebo b) prevod OGo na jinou API
kompatibilni foundation knihovnu. Probihajici prace (co vim jednoho
cloveka) vyuzivaji
GNUstep-base. Krom toho by se jednalo jeste o dalsi nutne upravy
ostatnich casti OGo (treba unicode supp in db connector), ale tohle je
ta hlavni cast.