MS Outlook - express nebo velky *.pst a sdilene kontakty

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 7 22:36:21 CET 2004

Dne Wed, Jan 07, 2004 at 03:28:19PM +0100, B.Duda napsal:
> Neresil nekdo jak by slo udelat v outlooku spolecny sdileny adresar a v
> plnem I treba kalendar a kontakty bez Exchange?
>
>  Neslo by to nejak zlomit pres LDAP? Vetsina lidi co znam ma linux server a
> stanice windows. Potrebovali by alespon nejakou initaci groupware. Lotus
> Notes je sice perfektni ale relativne drahy, phpgrouware pekne ale neni to
> uplne ono.

Existuje projekt kolab. Win konektory k nemu jsou radove levnejsi nez pro
OGo, nicmene je to takove nejake nedodelane. Pokud mate pozitivni vztah k
LDAP a Horde platforme, tak je to dobre, ale pokud hledate neco klikaciho
pro spravu beznym NT adminem, tak to ani nahodou. Treba hlasky ze je nekdo
na dovolene nebo presmerovani posty co si uzivatel nastavi muzete bud menit
se znalosti jeho hesla a nebo jen z prikazove radky.

Navic primarni vyvoj probiha pro Korganizer, takze win connector pro outlook
je o krok pozadu. Umi to +- to co exchange, tedy sdileni kaledaru, pristup
do cizi posty (sekretarka X sef), sdileni kontaktu a poznamek. Nicmene napr.
automaticke planovani schuzek se mi rozbehnout nepodarilo, sice vidite kdy a
kdo volno, ale outlook sam to nevidi/nepozna.

Ja osobne jsem se rozhodl to nasadit misto OGo, ale chce si to fakt
prohlidnout, aby si clovek nevzal moc velke sousto.

zdravim
dan