Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Čtvrtek Leden 8 01:57:20 CET 2004

On 08-01-2004 01.34 +0100, Honza Houstek wrote:
  zdravim,
    jeste doplnim.

> Situace se spamem je od instalace noveho SA dost dobra, to se musim
> spravcu zastat.

ano, situace co se tyce spamu je lepsi. to se musi uznat.

nicmene jsem prihlasen do databases na linux.cz a chodi mi denne asi
1-3 spammy se subjectem, ve kterem je *,- a do toho vypsano nazvy
pripravku na zvetsovani vseho mozneho.
priklad: Subject:  *v*y*j*a-g-r-a*
/* schvalne jsem zmenil nazev subjektu, at ten mail dojde */
nevim, jak se da naucit spammassin ci neco jineho, aby to takovyto spam
chytalo, ale mozna to pujde. po technicke strance do tohoto nevidim.

tyto maily take chodi na vice uzivatelu v Cc ci To (2-8). mozna by neskodilo
omezit pocet lidi, na ktere se zasila email do konfery na 2.
staci se podivat na hlavicky emailu v muttu.
pokud nekdo zasila na vice emailovych adres, tak to je vetsinou spammer.
pochybuji, ze by to nekdo jiny vyuzival.
snad jsem to vysvetlil trosku srozumitelne.

> -- Honza Houstek

  zatim goldenfish