Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Leden 8 08:10:35 CET 2004

> Pokud by skutecne doslo na reseni, ze se udela nova brana nekde jinde, tak
> muzu taky nabidnou sluzby - zelezo i konektivitu bych na to u nas na MFF
> urcite nasel a predpokladam ze i souhlas ze strany sitaru. Kdyby se toho
> ale chytil nejaky uz zavedeny news server, bylo by to jeste lepsi.

Muzu udelat smer mail->news na news.contactel.cz. Nechci ale delat obraceny
smer, to mi funguje spatne a jsem rad, ze odkociruju cz.comp.linux.mandrake.
Pokud to tak vyhovuje, muze to fungovat velmi rychle.
Imho by to nemelo vadit ani kdyby puvodni brana nabehla, newsy jsou chytry,
k duplicitam by nemelo dochazet.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz