Pinnacle PCTV pro / neni zvuk

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Čtvrtek Leden 8 08:39:36 CET 2004

> Skus:
> options bttv card=52 v
> Mne to tak beha v pohode

Vyzkouseno, akorat se obevi v dmesg ze obevil kartu 39 a ja mu vnutil 52,
nicmene chovani se nezmenilo. Obraz mam krasnej, radio zrejme na
televizni antenu prze radiovou tam nemam naladi vsechny stanice a krasne
hraje, a televize ani nepipne. Zkusil jsem i parametrem vnutit karte
vsechny mozne PAL tunery philips ktere jsou v seznamu u driveru, vysledek
byl vzdy ticho ... obcas s obrazem, obcas se spatnym obrazem, obcas bez
obrazu:

Linux video capture interface: v1.00
bttv: driver version 0.7.108 loaded
bttv: using 4 buffers with 2080k (8320k total) for capture
bttv: Bt8xx card found (0).
PCI: Found IRQ 11 for device 02:04.0
PCI: Sharing IRQ 11 with 02:04.1
bttv0: Bt878 (rev 17) at 02:04.0, irq: 11, latency: 32, mmio: 0xddbfe000
bttv0: detected: Pinnacle PCTV [card=39], PCI subsystem ID is 11bd:0012
bttv0: using: Pinnacle PCTV Studio Pro [card=52,insmod option]
i2c-core.o: adapter bt848 #0 registered as adapter 0.
bttv0: i2c: checking for MSP34xx @ 0x80... found
bttv0: miro: id=16 tuner=1 radio=fmtuner stereo=yes
bttv0: using tuner=1
bttv0: i2c: checking for MSP34xx @ 0x80... found
bttv0: i2c: checking for TDA9875 @ 0xb0... not found
bttv0: i2c: checking for TDA7432 @ 0x8a... not found

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !