Pinnacle PCTV pro / neni zvuk

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Čtvrtek Leden 8 09:31:05 CET 2004

Zdravim,
:-)

> Vyzkouseno, akorat se obevi v dmesg ze obevil kartu 39 a ja mu vnutil 52,
> nicmene chovani se nezmenilo. Obraz mam krasnej, radio zrejme na
> televizni antenu prze radiovou tam nemam naladi vsechny stanice a krasne
> hraje, a televize ani nepipne. Zkusil jsem i parametrem vnutit karte
> vsechny mozne PAL tunery philips ktere jsou v seznamu u driveru, vysledek
> byl vzdy ticho ... obcas s obrazem, obcas se spatnym obrazem, obcas bez
> obrazu:

ja mam kartu Manli TVFM s chipem saa7130HL
a nejakym (pdf "manualu": "Phlips compatible") tunerem (parametr 29 chodi)
ale do jiste doby jsem nebyl schopen pouzit zadny z "dodavanych"
parametru pro modprope.

Pri testovani
for (i=0; i<pocet_uvadenych_tuneru/karet, i++)
jsem zjitil, ze mi _pri_nekterych_ i(napr i=3)  funguje obraz, ale ne zvuk,
ale pri prepnuti z TV-in na Composite1/2 nebo Svideo
mi zase bezi zvuk z tel. signalu a (pripadne vidim) obraz z
analog. kamery, kterou jsem mel pripojenou pro jistotu
pres Composite i Svideo.

Stahnul jsem nejnovejsi sw z http://bytesex.org/
a pohraval si s nastavenim one karty (FlyVideo3000: card=[mozna]3, tuner=29)
a prehazoval parametry pro zvukove vstupy(, prekladal), ...
az mi to fungovalo tak, jak jsem si predstavoval.

Nicmene jsem rozchodil pouze mplayer/mencoder a tvtime;
xawtv mel _vzdy_ zeleny obraz (zvuk byl ok)

Pri prechodu na jadro 2.4.23, aplikaci patche z http://bytesex.org/,
se objevila podpora i pro "moje" saa7134 (podporuje chipy saa7130-7134/5)
ale opet jsem si musel pohrat s prehazenim zvukovych vstupu
v saa7134-cards.c, kde jsou vsechny karty "definovany".

Po opetovnem cyklu for (i=0; i<pocet_uvadenych_tuneru/karet, i++)
jsem zjisitl, ze je lepsi upravit parametry u karty ne FlyVideo300, ale
te, ktera se obejevila jako card=24 (nevim jmeno z hlavy a nesedim doma,
abych se mohl podivat :-)
a zacal fungovat i xawtv (pouze v.3.87, novejsi se mi rozchodit nepovedlo).

Zbyva jeste rozchodit teletext, ale sledovani tv
(i to automaticke, ktere za mne ochotne dela moje pc) funguje :-)

Vice informaci lze ziskat _napr._ na konferenci

(neni vazana na RH, moderuje ji clovicek s emilem suse.de :-)

Omlouvam se za delku Emila!

Honza Eisner