Pinnacle PCTV pro / neni zvuk

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Leden 8 10:15:09 CET 2004

Honza E napsal(a):
> Zdravim,

> :-)

> ja mam kartu Manli TVFM s chipem saa7130HL
> a nejakym (pdf "manualu": "Phlips compatible") tunerem (parametr 29 chodi)
> ale do jiste doby jsem nebyl schopen pouzit zadny z "dodavanych"
> parametru pro modprope.
>
> Pri testovani
> for (i=0; i<pocet_uvadenych_tuneru/karet, i++)
> jsem zjitil, ze mi _pri_nekterych_ i(napr i=3)  funguje obraz, ale ne zvuk,
> ale pri prepnuti z TV-in na Composite1/2 nebo Svideo
> mi zase bezi zvuk z tel. signalu a (pripadne vidim) obraz z
> [...]
Ja mam kartu s saa7134. Podobne problemy jsm mel se zvukem, pokud jsem v
tvtime (nebo xawtv) nastavil vstup Television. Nastavil-li jsem vstup TV
(mono only) zvuk mi sel. Pak jsem si stahl path pro v4l2 (na
bytesex.org) a uz mi funguje i vstup Television ( a tuner jsem nechal na
autodetect).

http://bytesex.org/patches/ - tam si vyberte verzi jadra (mate-li
2.4.22, 2.4.23, 2.6.0.test11).

--