Monitorovaci software (agenti, monitorovaci demon)

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Čtvrtek Leden 8 14:16:04 CET 2004

Ahojte. Hladam pre firemnu siet monitorovaci software ktory by splnal
asi taketo poziadavky:

- WEB a/alebo ine graficke rozhranie (GTK,...)
- Samotny soft musi bezat pod Linuxom
- Zbiera udaje z monitorovacich agentov nahodenych na inych kompoch
- Agenti vedia zbierat co najviac informacii (load cpu, load siete,
  teplota cpu, pocet procesov, obsadenost mount pointov, a co ja viem co
  este ...) a vyhodou je ak vedia zbierat udaje z externych
  programov/skriptov/suborov
- Potesi ak budu agenti aj pre Windoze
- Alarmy a definovatelne akcie pri alarmoch
- Potesi moznost vyhladavat kompy podla zadanych parametrov, stavu, ...
- GPL alebo ina podobna licencia

Ak o niecom viete, dajte mi please vediet. Google a Freshmeat mi toho
ponukli dost, ale nic mi nevyhovalo uplne.

Vopred vdaka

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Network administrator @