Ceska klavesnice v X

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Leden 9 15:34:14 CET 2004

V Pá, 09. 01. 2004 v 11:48, Pavel Kankovsky píše:

> Tohle bylo zpusobene tim, ze se lehce zmenil vyznam modifikatoru.
> Takze Alt-Tab uz nebylo Alt-Tab, ale Mod1-Tab nebo neco na ten zpusob.
> Aspon v ocich toho programu. Nezkoumal jsem to prilis hluboko, takze jsem
> neprisel na to, cim to bylo, u Sawfishe jsem to obesel tim, ze jsem ho
> naucil i kombinace s tim druhym modifikatorem a jinde jsem s tim problemy
> nemel.
Ano, na toto jsem take narazil u Sawfishe (napr. metacity tento problem
nema). Nastava to pouze pokud je v /etc/X11/XF86Config zadana dvojita
klavesnice (tj. us,cz nebo tak podobne). Mozna by to slo opravit v tech
klavesnicovych mapach, protoze ani jedna samostatne tento problem
nevykazuje, cili problem vznika jejich kombinaci.

To je spis ukol pro autora ceske klavesnice, protoze ja se v tom
nevyznam :-)

Osobne jsem to obesel prepinanim pres
setxkbmap cz
setxkbmap us