hw test tools pro Linux

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Leden 8 16:55:56 CET 2004

Milos Prudek wrote:

> Jisteze muze.
>
> Vcelku zname a nedavno velmi siroce publikovane je likvidovani
> konkretnich typu CD-ROM od LG.
>
> Nicmene v praxi jsem se s tim za 5 let pouzivani a instalace Linuxu na
> ruznych PC nikdy nesetkal.

Kdyz uz je tu o tom rec, minuly tyden se mi podarilo kombinaci
Xfree86 4.3.x + jatro 2.6.0 zrejme zlikvidovat toupad.

Po naistalovani 2.6 + noveho XFree byla situace nasledujici.
1. start X-ek -> touchpad funguje.
Nasledoval mnou vyvolany restart X.
2. start X-ek -> vertikalni pohyb je obraceny (posouvam nahoru,
kurzor jede dolu a naopak, horizontalni pohyb je OK).
Taky prestal fungovat double_tap na touchpad.

Ok, nabootoval jsem zpet do "stabilniho" prostredi (jina instalace
linuxu) a pohyb je ok, ovsem double_tap mi uz vubec nefachci.

Ve Win funkcnost nevim, nemam.

A jsem v koncich... :-(

Pokud by mel nekdo tip na lecbu, vrele to uvitam.

Roman DAVID

--
P.S. pouzivam vyhradne linux uz zepar let, ale posledni dobou mi
pripada, ze cim novejsi (aplikace, ficury),