hw test tools pro Linux

Čtvrtek Leden 8 21:08:41 CET 2004

On Thu, 8 Jan 2004, Roman DAVID wrote:

> Ok, nabootoval jsem zpet do "stabilniho" prostredi (jina instalace
> linuxu) a pohyb je ok, ovsem double_tap mi uz vubec nefachci.

Nektera zarizeni tohoto typu jsou strasne chytra a tyto funkce se tam
daji ruzne konfigurovat. A obcas se to dela tak pitomym zpusobem, ze to
se to muze podarit nechtic prekonfigurovat. Coz je je samo o sobe duvod,
aby byla na cloveku, co to zarizeni vymyslel, spachano nejake nasili.

Ted zalezi na tom, jestli to prezilo i fyzicke vypnuti a zapnuti. Pokud
ano, pak je uz nevyhnutelne treba najit pachatele toho zarizeni a hrubou
silou zabranit tomu, aby dale kontaminoval geneticky fond lidstva.