Root vlastnici uzivatel

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Pátek Leden 9 08:45:29 CET 2004

On Thu, Jan 08, 2004 at 06:20:53PM +0100, Petr Šobáň wrote:

> 1.) root si to přepsal sám (takového správce vyhodit :-)))))))))))))
> 2.) nekdo se zmocnil prav rota a dělá vám tam neplechu.

ad 1) - uzivatel zna rootovske heslo, ale dusuje se, ze nic nedelal
      - spravuji to ja, ale delal jsem jenom updaty
ad 2) - to je prvni, co mne napadlo, ale nevim kde hledat. Init skripty
        prece bezi pod rootem, musel by nekde byt (re)mount ...user nebo
		chown... Ale ten user je tam nekde natvrdo, kdyz se naloguji ja
		pod svym jmenem, root nevlastnim. No, bude se asi
		preinstalovavat...:-( Jenze pak uz se nezjisti, kde je to
		predelane.
Diky za reakci, jste jediny, asi to neni moc bezna zavada.

Zdravi Jaroslav Honsa.