Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Pátek Leden 9 09:23:03 CET 2004

> : > Nebylo by mozne znovu zpristupnit i
> : > starou verzi vyhledavani?
>
> 	Ne, kvuli zatezi serveru. Novy zpusob je vyrazne rychlejsi.

No mozna nova verze zatezuje mene server, ale
je naprosto nepouzitelna viz:

********vyhledani podle stareho zpusobu*************
http://www.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?pattern=ondrej+prokop&Hledat=Hledat&list=linux&matches=20&word=no&fuzziness=0
vrati mi moje prispevky z posledni doby, je to
prehledne a pouzitelne.

********vyhledani podle noveho zpusobu**************
zkuste si zadat do vyhledavani  "ondrej prokop"
vrati to prispevky v tomto poradi
11/2003
10/1997 - a neni muj
11/2001
01/2004 - jeden z mych poslednich
06/2000
05/2000 - a neni muj
atd.
naprosto nepouzitelne

PS. c1 - odpovidam az dnes - vcera byla pro mne
cely den verze noveho vyhledavani nedostupna,
hazelo mi to porad server error - stara
verze fungovala

PS. c2 - v poslednich dnech je WWW rozhrani konference
casto nedostupne, www.linux.cz je v poradku - je
nejaky problem?

PS. c3 - co je to ta "Laboratoř zpracování přirozeného jazyka FI MUNI"?

S pozdravem

Ondrej Prokop