Nepouzitelne vyhledavani v teto konferenci pomoci WWW rozhrani

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Leden 8 13:43:18 CET 2004

Radek Vybiral wrote:
: On Wed, 7 Jan 2004, NOVOGEAR administrator na novogear.cz wrote:
:
: > Docela casto pouzivam www rozhrani pro
: > zobrazeni a vyhledavani zprav v teto
: > konferenci na
: > http://www.linux.cz/lists/archive/linux/
: > jiz nejaky cas je zmeneno vyhledavani,

	Je od Vas hezke, ze se ozyvate az ted, po nekolika
mesicich :-(

: > zatimco u stare verze jsem vzdy nasel
: > to co jsem chtel, u dnesni verze jsem
: > se nikdy nedostal k vysledku - a to jsem
: > hledal i zpravy, ktere jsem napsal ja,
: > tzn. ze jsem vyhledaval sve jmeno.
: >
: > Nebylo by mozne znovu zpristupnit i
: > starou verzi vyhledavani?

	Ne, kvuli zatezi serveru. Novy zpusob je vyrazne rychlejsi.

: Připadne mi, že tam je teď implementována nějaká logika vyhledávání, která
: chvílemi snad funguje jako negace toho co hledám, protože několikrát jsem
: našel hledaný příspěvek až snad téměř na konci...

	Myslim ze spravna cesta je uvest nejaky konkretni priklad
(treba takto: Hledam navod na zprovozneni TV-out na Matrox G-450, zadavam
vyhledavaci retezec "G450 tv-out zprovozneni", zprava kterou hledam
ma cislo 1234567, a pritom se mi zobrazi az na druhe strance).
A s timto prikladem se obratit na autora vyhledavace - Martina Povolneho,
ktery jiste rad promysli upravu vahove funkce tak, aby to co hledate
bylo fakt na zacatku.

	Myslim ze ted je to tak, ze kratsi dokumenty maji trochu prednost,
coz mozna neni uplne dobre.

[Cc: Martin Povolny]

-Yenya

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |