Ceska klavesnice v X

Pátek Leden 9 11:48:19 CET 2004

On Thu, 8 Jan 2004, Milos Prudek wrote:

> Pak sice zacne fungovat CZ i US klavesnice, ale zaroven (ve fluxboxu,
> IceWM a jinde) prestane fungovat Alt-TAB pro prepinani aplikaci. To mi
> dost vadi.

Tohle bylo zpusobene tim, ze se lehce zmenil vyznam modifikatoru.
Takze Alt-Tab uz nebylo Alt-Tab, ale Mod1-Tab nebo neco na ten zpusob.
Aspon v ocich toho programu. Nezkoumal jsem to prilis hluboko, takze jsem
neprisel na to, cim to bylo, u Sawfishe jsem to obesel tim, ze jsem ho
naucil i kombinace s tim druhym modifikatorem a jinde jsem s tim problemy
nemel.