nepouzitelnost vyhledavani ...

Martin Povolný xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Pátek Leden 9 14:43:02 CET 2004

Dne: Fri, Jan 09, 2004 at 02:33:16PM +0100, Daniel Prynych napsal:

> Mnae se nelibi zpusob vypisu. Vypis po 10 zpravach je hodne (pro mne)
> neprakticky, stare vyhledavatko vypsalo pekne vsechno. A co radka to odpoved.
> Bylo to, alespon pro mne mnohem rychlejsi neco najit. Hledat neco na treba 30
> obrazovkach po 10 zpravach je opravdu k nevydrzeni.

Format vypisu je malickost, ktera lze zmenit/parametrizovat.  Ale
vypisovat vsechno mi neprijde jako dobry napad -- u nekterych dotazu by to
znamenalo velikou zatez a objem dat.

> Proc muselo byt stare vyhledavatko zruseno ?

Protoze nebylo dimenzovano na 850MB dat.

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny