nepouzitelnost vyhledavani ...

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pátek Leden 9 15:01:25 CET 2004

A co moznost nastaveni zjednoduseneho vypisu. Stejneho jako na uvodni strance,
a strankovani po cca 100 zpravach. Potom by takovy jako ja byli spokojeni.
Ale mozna ze tak jak to je ted, to vyhovuje vsem, a ja jsem vyjimka.
Mozna by bylo dobre kdyby se vyjadrili i jini.

Dan