Chyby [Re: Ceska klavesnice v X]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Leden 9 15:02:06 CET 2004

On Fri, 9 Jan 2004, Zdenek Bohm wrote:

> No, taky po tom posilhavam. I z jinych duvodu. Ale mam zrovna na disku
> par set mega souboru, o ktere bych nerad prisel a pote, co mi instalace
> nektere verze MDK zformatovala i oddily, ktere jsem nechtel, radej
> pockam, nez to dodelam a vypalim na CD :-))

Tak tady bych se pomerne durazne ohradil!
Nebylo to spise tim, ze jste po instalatoru chtel neco jineho nez nabizel
a snazil jste byt chytrejsi nez instalacni program? Nebyla ztrata dat
vysledkem selhani mezi zidli a klavesnici.

Svest chyby na vse ostatni nez na sebe umi dobre opravdu kazdy, me
pochopitelne nevyjimaje...

R.V.