Chyby [Re: Ceska klavesnice v X]

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Leden 9 15:24:00 CET 2004

> Tak tady bych se pomerne durazne ohradil!
> Nebylo to spise tim, ze jste po instalatoru chtel neco jineho nez nabizel
> a snazil jste byt chytrejsi nez instalacni program? Nebyla ztrata dat
> vysledkem selhani mezi zidli a klavesnici.
>
> Svest chyby na vse ostatni nez na sebe umi dobre opravdu kazdy, me
> pochopitelne nevyjimaje...

Dneska uz to pochopitelne nemuzu tvrdit na sto procent, ale myslim, ze
to nebyla moje chyba. Matne si vzpominam, ze jsem z toho byl tak
prekvapenej, ze jsem chtel prijit na to, jak se to stalo. Zkousel jsem
to podruhe a podarilo se mi to zopakovat.
Detaily uz si nevzpominam, rekl bych, ze to pri manipulaci se
souvisejicimi nastavenimi zaskrtlo dalsi oddily. Nikde jsem to nehlasil,
protoze v dobe, kdy jsem to instaloval uz to nebyla cerstva verze, takze
asi uz o nic neslo.
Odnesl jsem si z toho ponauceni, ze neni dobre instalovat OS na disk,
kde jsou nezazalohovana data. Coz myslim je obecne prospesny instinkt
:-) Z tohoto duvodu jsem to i zminil. Neslo mi o flamewar na tema Mandrake.

S pozdravem Zdenek Bohm