Newsova brana

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Leden 10 08:03:36 CET 2004

	Zprovoznil jsem novou branu konference linux na linux.cz do
newsove skupiny cz.comp.linux (ano, zatim jen timto smerem). Prosim
vyzkousejte a pripadne zavady mi hlaste.

	Newsova brana posila zpravy na server news.muni.cz, cili
pokud chcete cist tuto konferenci pres news a zda se vam, ze mate
v news prilis malo clanku (treba oproti archivu konference),
proverte prosim ze vas news server ma funkcni feed smerem od news.muni.cz.

	Opacny smer (news -> list) zprovoznim casem - musim si jeste
trochu promyslet, jaky tam chci mit antispamovy filtr, jak chci branit
zacykleni a podobne.

-Yenya

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |