JBG format a prohlizec pro Linux

Tomas MACOUREK konference na microware.cz
Pátek Leden 9 21:39:22 CET 2004

DD,

řeším problém nasazení linux stanic ve firmě (SAP, OpenOffice, Mozilla).
Tisk na centrální tiskárnu Canon iR2200. Vše je OK až na scanování.
Uvedené zařízení "umí" ukládat soubory jen ve formátu JBG. Pod win32 je
nejen přímo sw od Canonu ale i např XnView a pod. které tento formát
podporují. Pod linuxem jsem našel totéž tedy XnView ALE nepodporuje
tento formát, Imagemagick, ten má údajně tento formát podporovat (jde mi
o zobrazení a konverzi do nějakého "lidského" formátu) až po doplnění
jbigkit-1.0.tar.gz ALE ani po kompilaci jsem nezjistil JAK přesvědčit
např ImageMagick aby tento modul použil.

Dotaz zní: Máte někdo s tímto formátem zkušenost, případně jaký sw
používáte, případně jak nakonfigurovat třeba ImageMagic?

Díky

--
Tomas