nahrada za procmail

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na elfove.cz
Sobota Leden 10 09:28:08 CET 2004

Ahoy!

Tak to jsem taky asi mesic hledal, googloval a zjistl, ze mozna jisteho
uspechu jest mozno dosahnouti s kombinaci cyrusu, postfixu a maildropu.
Ale kdyz on cyruss nepouziva ty qmailovy maidiry, ale nejaky hybrid
slozeny z metainformaci v databazi a samotnych tel zprav v souborech...
no proste se mi to moc nelibilo. Zkuset se podivat po nejakem
proprietarnim reseni, mozna budete uspesnejsi, ale mam pocit, ze
kompletni free reseni ve stylu toho vseho, co poskytuje uzivatelum
email.cz  asi neexistuje a ze kdybyste chtel udelat to same, co maji,
oni, ze by to chtelo trosku programovani.

A vite jak jsem to vyresil ja? Srovnal jsem si v hlave, kolik budu mit
uzivatelu a rekl, ze kdyz buou mit vsichni unixove uzivatele, tak se nic
nestane... Sem Vam asi moc nepomoh, ale tak uz to tu chodi!

Mejte se
    Tomas