nahrada za procmail

Zdenek Burda Z.Burda na sh.cvut.cz
Sobota Leden 10 11:08:32 CET 2004

On 10/01/04 09:28 +0100 or thereabouts, Tomas Hlavacek wrote:
> Ahoy!
>
> Tak to jsem taky asi mesic hledal, googloval a zjistl, ze mozna jisteho
> uspechu jest mozno dosahnouti s kombinaci cyrusu, postfixu a maildropu.
> Ale kdyz on cyruss nepouziva ty qmailovy maidiry, ale nejaky hybrid
> slozeny z metainformaci v databazi a samotnych tel zprav v souborech...
> no proste se mi to moc nelibilo. Zkuset se podivat po nejakem
> proprietarnim reseni, mozna budete uspesnejsi, ale mam pocit, ze
> kompletni free reseni ve stylu toho vseho, co poskytuje uzivatelum
> email.cz  asi neexistuje a ze kdybyste chtel udelat to same, co maji,
> [...]

Prez noc jsem nasel tohle howto http://www.marlow.dk/tech/postfix.php, je tam
pouzity maildrop+mysql. Zkusim to rozjet, protoze to vypada jako
nejpouzitelnejsi reseni, na ktere jsem zatim narazil.

--
Zdeněk Burda			http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz	ICQ#119838804

"Světlo na konci tunelu může být reflektor protijedoucí lokomotivy"