ProFTPd a sprava virtualnich uctu

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Leden 11 18:14:28 CET 2004

>     Koukal jsem na HOW-TO k SQL modulu ProFTPd, bohuzel ten ani neuvadi, k
> cemu se daji zminovane postupy pouzit. Co jsem koukal tak sice existuje
:-) Pouziva se na autorizaci uzivatelu. Stejne jako systemove passwd
soubory, ldap... jediny rozdil je v tom, KDE jsou uzivatelske udaje
ulozeny. Ani jedno nijak neresi prava uzivatelu, resi pouze jejich
overeni.

> jakasi tabulka uzivatelu, kde jsou polozky jako login, heslo, adresar kam ma
> user pristup, ale dokonce i shell (ktery me nezajima) a UID (to uz vubec).

shell a uid mozna nezajima vas, ale zajima to proftpd. Nicmene jste na
spravne ceste, modul mysql v proftpd resi vas problem, jen jej musite
dobre nastavit.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz