nepouzitelnost vyhledavani ...

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Neděle Leden 11 20:26:19 CET 2004

Martin Povolný wrote:

> Nefunkcni?
> Co je nefunkcni?
> Obtezoval jste se to alespon zkusit?
> Nebo placate jen tak?
> CO KONKRETNE JE NEFUNKCNI?
> Ano je VELMI povzbudive pracovat s lidmi, kteri krici, ze "TO NEFUNGUJE".

DD,

ted sem neco hledal v archivu a docela mi vadila nasledujici vec.

Na muj hodne obecny dotaz cca 70 odpovedi. Jsou listovany po deseti
(mohlo by byt vice moznosti). Projdu postupne vsechny nalezene prispevky
od shora dolu. Chci se presunout na dalsi stranku nlezenych prispevku,
ale musim se vratit na zacatek, protoze dole neni moznost presunout se
na dalsi stranku seznamu.

Vim, ze to je celkem blbost, ale libilo by se mi mit navigacni prvky
predchozi/nasledujici i dole na strance s vypisem. Rovnez by nebylo od
veci mit moznost zmenit pocet listovanych prispevku, napriklad 10/25/50.

s pozdravem

--
Stepan Cirkl
IT consultant