nepouzitelnost vyhledavani ...

Martin Povolný xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Leden 12 10:47:32 CET 2004

Dne: Sun, Jan 11, 2004 at 08:26:19PM +0100, Stepan Cirkl napsal:

> Vim, ze to je celkem blbost, ale libilo by se mi mit navigacni prvky
> predchozi/nasledujici i dole na strance s vypisem. Rovnez by nebylo od
> veci mit moznost zmenit pocet listovanych prispevku, napriklad 10/25/50.

Mate je tam.

Dale pro ty, kteri si stezovali na neprehlednost vypisu vysledku hledani
(http://www.linux.cz/lists/archive/linux/), jsem pridal moznost
vybrat pocet prispevku na stranku a zvolit, zda-li se maji vypisovat
ukazky z tela prispevku.

Co se tyce pripominky z drivejska, ze byste ve vypisech chteli videt
datum, odpoved je: Napiste Yenyovi, at mi generuje DB soubor
s daty (7.p. mn. c. slova datum), podobne, jako to dela s predmety zprav
(jinak bych musel datum parsovat z tela zpravy, coz pri strucnem vypisu
nechci).

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny