Jak dostat obraz z ATI přes S-VIDEO na televizi? - atitvout nezabírá...

Pondělí Leden 12 12:22:19 CET 2004

On Mon, Jan 12, 2004 at 10:13:01AM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:

> A není to "behanie" problémem s rozlišením? 800x600 by televize měla
> zvládnout, ale více ani ne... Jen nápad :)

Skusal som uz i mensie rozlisenia. Default mam 800x600, lebo mam take
LCD na tom NB. Ona to ta televizia robrazi, len ma akesi problemy so
symcronizaciou riadkov a ten obraz je dosikma a zhusteny.

Predpokladam problem s casovanim synchronizacie, len som sa tomu nejak
zatial viac nevenoval.

Nemam pri sebe teraz ten NB, takze neviem poskytnut presnejsie udaje
zaujemcovi, ktory by mi s tym pripadne vedel poradit.