Re: Jak dostat obraz z ATI přes S-VIDEO na televizi? - atitvout nezabírá...

Kamil Krejča k.krejca.konference na brno.elcom.cz
Pondělí Leden 12 13:51:01 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Marian Cavojsky" <cavojsky na soria-grey.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, January 12, 2004 12:22 PM
Subject: Re: Jak dostat obraz z ATI přes S-VIDEO na televizi? - atitvout
nezabírá...

Mi fungovalo na TV i rozliseni 1024x768 framebufferu (Radeon9000), akorat se
to nedalo cist :-)

> Skusal som uz i mensie rozlisenia. Default mam 800x600, lebo mam take
> LCD na tom NB. Ona to ta televizia robrazi, len ma akesi problemy so
> symcronizaciou riadkov a ten obraz je dosikma a zhusteny.
>
> Predpokladam problem s casovanim synchronizacie, len som sa tomu nejak
> zatial viac nevenoval.

Pokud si vzpominam, tyhle sikme zhustene pasky jsem videl taky pri nejakem
rezimu, kdyz jsem zkousel ruzne videomody Movixu. Stacilo pri bootu prepnout
na nejaky jiny zobrazovaci rezim (ne rozliseni, ale jiny driver)

> Nemam pri sebe teraz ten NB, takze neviem poskytnut presnejsie udaje
> zaujemcovi, ktory by mi s tym pripadne vedel poradit.

Jen tak pro zajimavost, mam s TV trochu jiny problem: RadeonVE od Manli a
zaboha nejsem schopen dostat na TV barvu. Pripojeni jde z S-Video konektoru
pres original dodavanou redukci na Cinch a pak na Scart, bohuzel pouze s
cernobilym vysledkem. Se stejnym zelezem (TV, kabely) funguje Radeon9000 (s
orig. redukci na Cinch) barevne bez problemu. Zatim jsem ani na netu nenasel
nikoho podobne "postizeneho".

Kamil