nepouzitelnost vyhledavani ...

Pondělí Leden 12 12:29:31 CET 2004

On Sun, Jan 11, 2004 at 08:03:38PM +0100, Martin Povolný wrote:

> Nefunkcni?
> Co je nefunkcni?
> Obtezoval jste se to alespon zkusit?
> Nebo placate jen tak?
> CO KONKRETNE JE NEFUNKCNI?
> Ano je VELMI povzbudive pracovat s lidmi, kteri krici, ze "TO NEFUNGUJE".

Uklidnete se. Problemy jsem popsal (to jste ovsem smazal, tak laskave
nenadavejte).

Jasne tady kdosi psal, ze to nefunguje dobre a ja mam stejnou zkusenost.
Nekolikrat jsem hledal vlastni prispevky a kdyz jsem nasel, tak to byla
spise nahoda.

Archiv neposkytuje moznost vystupu podle datumu, threadu, prochazeni
threadu. Uplne divne to funguje na viceslovne dotazy (zkuste treba
hledat "nefunkcni archiv" - na prvni misto to da prispevek se slovem
"archive" z roku 1998). Vysledky hledani neobsahuji informaci o datumu
prispevku (tj. relevantnost je tim uplne v cudu).

Mam pokracovat?

Jiz delsi dobu (asi tak 3 roky) nedoporucuji archiv jako zdroj. Kdyz
jsme u toho - on cely www.linux.cz trpi stigmatem neudrzovanosti od
sveho sameho zacatku a zatim se s tim nikdy nepovedlo neco rozumneho
udelat, takze tohle je dobry zacatek uvedomit si, ze to skutecne neni v
poradku.

BTW: Newsovy archiv neni kompletni. Vzdycky v nem chybely nektere prispevky
     (z osobni zkusenosti).

Mozna by bylo lepsi prihlasit ASCII list do specializovaneho serveru na
konference. Nekdo to tady asi tak pred 2 lety inzeroval.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz