nepouzitelnost vyhledavani ...

Martin Povolný xpovolny na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Leden 12 13:22:12 CET 2004

Dne: Mon, Jan 12, 2004 at 12:29:31PM +0100, Milan Kerslager napsal:

> Uklidnete se. Problemy jsem popsal (to jste ovsem smazal, tak laskave
> nenadavejte).

Ja jsem uuuplne klidnej. Zrovna jsem si dal sklenicku slivovice a jsem
dokonce jeste klidnejsi ;-)

> Jasne tady kdosi psal, ze to nefunguje dobre a ja mam stejnou zkusenost.
> Nekolikrat jsem hledal vlastni prispevky a kdyz jsem nasel, tak to byla
> spise nahoda.
>
> Archiv neposkytuje moznost vystupu podle datumu, threadu, prochazeni

ad prochazeni threadu)

rekl bych, ze poskytuje. Co je toto?
<ukazka>
První ve vláknu: Re: nepouzitelnost vyhledavani ... (Zdenek Havrlik)
Předchozí ve vláknu: Re: nepouzitelnost vyhledavani ... (Zdenek Havrlik)
Následující ve vláknu: Re: nepouzitelnost vyhledavani ... (Milan Kerslager)
</ukazka>

Pokud budete klikat "Následující ve vláknu", budete prochaze threadem.
Pokud toto neni, co hledate, zkuste prosim presneji napsat, co Vam chybi.

> threadu. Uplne divne to funguje na viceslovne dotazy (zkuste treba
> hledat "nefunkcni archiv" - na prvni misto to da prispevek se slovem

Tohle jsme tu uz resili, zkuste si PRECIST NAPOVEDU a svuj dotaz
preformulovat.

> "archive" z roku 1998). Vysledky hledani neobsahuji informaci o datumu
> prispevku (tj. relevantnost je tim uplne v cudu).

Ted jste se usvedcil, ze jste se na to nepodival, nez jste psal. Takze
jste "PLACAL" a snizil si tim u me skore o 1000 bodu.
Moznost zobrazit vysledky strucne (bez ukazky a bez data) jsem pridal dnes
rano na zadost uzivatelu z vikendu.

Ze v tomto strucnem vypise neni datum je pravda, vim o tom a bude se to resit.
Prozatimnim resenim je zapnout volbu "vypsat ukázky", pak Vam bude datum
zobrazeno.

> Mam pokracovat?

Ano, mate! (Ale prosim vecne, FUD muteze vynechat.)

> Jiz delsi dobu (asi tak 3 roky) nedoporucuji archiv jako zdroj. Kdyz
> jsme u toho - on cely www.linux.cz trpi stigmatem neudrzovanosti od
> sveho sameho zacatku a zatim se s tim nikdy nepovedlo neco rozumneho
> udelat, takze tohle je dobry zacatek uvedomit si, ze to skutecne neni v
> poradku.

Mozna je cas zamyslet se, co kdo udelal pro to, aby www.linux.cz onim
stigmatem netrpel.

> BTW: Newsovy archiv neni kompletni. Vzdycky v nem chybely nektere prispevky
>      (z osobni zkusenosti).

Co presne myslite spojenim "Newsovy archiv"?

Archiv mailing listu, nebo google skupiny (news.google.com)?

Zkuste prosim uvest, jak se lze o teto nekompletnosti nejak presvecit,
muzeme se potom treba podivat, kde je chyba.

> Mozna by bylo lepsi prihlasit ASCII list do specializovaneho serveru na
> konference. Nekdo to tady asi tak pred 2 lety inzeroval.

A co Vam brani? Neni problem nasledne odkazy na takovy specializovany server
umistit k informacim o diskuznich listech.

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny