Digitalni diktafony/MP3 prehravace a linux

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pondělí Leden 12 13:08:51 CET 2004

> potrebuji koupit digitalni diktafon (v podstate mp3 prehravac) s
> moznosti zaznamu jak ze vzduchu tak z linky (mixu). Zatim mi jako jediny
> pouzitelny vysel IRIVER IFP-590T. Velmi rad bych vysledek stahoval na
> PC, na kterem mam doma pouze linux, ale u tohoto pristroje se nikde
> nepise, ze by nejak s linuxem komunikoval.

Doporucuju DigitalWay MPIO FL-100 512MB.

Sice potrebuje specialni program (nefunguje jako USB Mass Storage), ale
tento program je k dispozici pro Linux.

Mezi vyhody pocitam moznost zpomaleni rychlosit prehravani, a to v
nekolika krocich. Umi to vse, co iRivery. Do CR se nedovazi, takze je
nutne koupit pres web.

--
Milos Prudek